Pytania i Odpowiedzi

WSPÓLNA AKTYWNA

Co warto wiedzieć, czyli najczęściej zadawane pytania

  1. Co to jest karta „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Jedna karta dzięki której Klient może skorzystać z określonych usług proponowanych
w wybranych Ośrodków Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA, w których uruchomiony został Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK).

  1. Dla kogo przeznaczona jest karta „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Z karty mogą korzystać mieszkańcy m.st. Warszawy i okolic; dzieci, młodzież oraz dorośli niezależnie od stopniawytrenowania, począwszy od zawodowych sportowców po osoby rozpoczynające swoją przygodę ze sportem

  1. Kto może kupić kartę „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Kartę może kupić osoba pełnoletnia zakładając konto w Elektronicznym Systemie Obsługi Klienta. Otrzymana karta służy jako identyfikator wykupionej usługi, zaś konto jest bezpieczną formą przechowywania środków pieniężnych w bazie danych.

  1. Z jakich Ośrodków SCS AW oraz usług Klient może skorzystać posiadając kartę „WSPÓLNA AKTYWNA”?

W ramach karty Klienci mogą skorzystać z usług naszych czterech Ośrodków Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA:

  • Ośrodek Inflancka – m.in. pływalnia, sauna, siłownia, pływalnia letnia oraz zajęcia fitness, aqua aerobik oraz nauka pływania (indywidualna, grupowa)
  • Ośrodek Grzybowska – m.in.  pływalnia, sauna oraz zajęcia fitness, aqua aerobik oraz nauka pływania (indywidualna, grupowa)
  • Ośrodek Rozbrat – Jutrzenka – m.in.  pływalnia, sauna, siłownia, skate park, sala sportowa, tenis stołowy, badminton, zajęcia Aqua aerobiku, jak również nauka pływania (indywidualna, grupowa)
  • Ośrodek Solec – m.in.  sauna, siłownia, wielofunkcyjne boisko, korty tenisowe, squash, tenis stołowy oraz badminton

Na stronie www.aktywnawarszawa.pl znajduje się szczegółowy wykaz usług świadczonych
w poszczególnych Ośrodkach w ramach Wspólnej karty.

  1. W jaki sposób kupić kartę „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Obecnie, kartę będzie można zakupić jedynie osobiście w Ośrodkach SCS AW, a w niedalekiej przyszłości również za pośrednictwem naszej strony www.aktywnawarszawa.waw.pl

Wybierając pierwszy wariant należy udać się do jednego z naszych Ośrodków, w których realizowane są usługi w ramach Karty Wspólnej. Wydanie karty następuje po założeniu konta w ESOK i uiszczeniu opłaty odpowiadającej kwocie doładowania (150 zł, 200 zł lub 300 zł). Otrzymana karta będzie ważna przez okres 90 dni. W przypadku strony internetowej możliwe jest logowanie do systemu oraz sprawdzanie stanu środków zgromadzonych na koncie.

  1. Aby zalogować się do panelu należy:

- wejść na naszą stronę internetową www.aktywnawarszawa.waw.pl i zarejestrować się
w naszym systemie podając swoje dane osobowe i akceptując regulamin
- po wprowadzeniu wszystkich danych na nasz adres mailowy zostanie przesłany link aktywacyjny potwierdzający założenie konta w naszym systemie
- aby zakończyć proces rejestracji należy zalogować się na swoje konto

Aktualnie trwają prace nad możliwością doładowania karty „WSPÓLNA AKTYWNA” poprzez stronę internetową. Planowany termin uruchomienia usługi to 1.11.2017 r.

  1. Kiedy można rozpocząć korzystanie z usług Ośrodków SCS AW?

    Korzystanie z usług Ośrodków można rozpocząć w dniu aktywacji karty przy zakupie.
     
  2. Czy wykupując kartę „WSPÓLNA AKTYWNA” Klient otrzymuje zniżki?

Tak. W momencie doładowania konta Klienci otrzymują zniżkę do 20 %. Oznacza to, że przy doładowaniu konta kwotą 150 zł, Klient otrzymuje do wykorzystania kwotę 165 zł, przy doładowaniu konta kwotą 200 zł, Klient otrzymuje do wykorzystania kwotę 230 zł, natomiast przy doładowaniu kwotą 300 zł, Klient otrzymuje do wykorzystania kwotę 360 zł  na wybrane usługi Ośrodków SCS AW.

  1. Jak korzystać z Karty „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Wspólna Karta pozwala na korzystanie z usług Ośrodków SCS AW w ciągu 90 dni od daty aktywacji karty. Karta bez względu na kwotę doładowania ważna jest przez 90 dni, po tym czasie konto zostaje zablokowane do czasu ponownego doładowania, który nie może przekroczyć 30 dni od daty wygaśnięcia ważności karty. W przypadku przekroczenia okresu 30 dni bez ponownego doładowania, środki zgormadzone na koncie zostają bezpowrotnie utracone.

  1. Jakie są korzyści z posiadania Karty „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Karta WSPÓLNA AKTYWNA daje przede wszystkim dostęp do szerokiej oferty aktywności
w czterech różnych Ośrodkach bez konieczności wykupywania dodatkowych karnetów. Swoboda wyboru miejsca sprawia, że dostęp do usług jest zdecydowanie łatwiejszy i bezpieczniejszy – korzystamy kiedy chcemy i gdzie chcemy, bez konieczności posiadania przy sobie środków pieniężnych.

  1. Czy niewykorzystane środki zostaną zwrócone Klientowi?

Nie ma możliwości zwrotu niewykorzystanych środków na koncie w ramach karty „WSPÓLNA AKTYWNA”. W przypadku ponownego doładowania środki zgormadzone na koncie zostają dodane.
Uwaga! Doładowanie musi nastąpić przed upływem 30 dni od ostatniego skorzystania
z usług Ośrodków SCS AW, w przeciwnym wypadku środki przepadają a saldo na koncie zostaje wyzerowane.

  1. Co można opłacić Kartą „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Kartą Wspólną opłacamy tylko bilety jednorazowego wstępu zgodnie z cennikiem usług danego Ośrodka, z wyłączeniem usług jednorazowych objętych odrębnymi bonifikatami lub upustami. Kartą Wspólną nie opłacamy karnetów za zajęcia zorganizowane.

  1. Dlaczego tylko na czterech Ośrodkach można korzystać z Karty „WSPÓLNA AKTYWNA”? Czy w przyszłości planowane jest dołączenie kolejnych Ośrodków SCS AW?

Obecnie na kartę „WSPÓLNA AKTYWNA” możemyskorzystać z oferty Ośrodka Solec, Grzybowska, Rozbrat – Jutrzenka jak również Ośrodka Inflancka po ukończonej modernizacji. Wszystkie wymienione Ośrodki posiadają Elektroniczny System Obsługi Klienta dzięki któremu możliwe jest uruchomienie takiej usługi. W przyszłości planowane jest dołączenie kolejnych naszych Ośrodków, co niewątpliwie wpłynie na wzrost atrakcyjności karty „WSPÓLNA AKTYWNA”.

  1. Czy kartę „WSPÓLNA AKTYWNA” można zawiesić w przypadku zdarzeń losowych np. ze względu na problemy zdrowotne?

Nie ma możliwości zawieszenie karty „WSPÓLNA AKTYWNA”.

  1. Czy w przypadku niemożliwości wykorzystania środków na karcie „WSPÓLNA AKTYWNA” z usług Ośrodków może skorzystać inna osoba?

Tak.

  1. Czy jest możliwość przedłużenia okresu ważności karty „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Przedłużenie ważności karty następuje tylko i wyłącznie po ponownym doładowaniu karty.

  1. Co w sytuacji kiedy konieczna będzie dopłata, a limit na karcie został wykorzystany?

W przypadku konieczności dopłaty za usługi i braku środków na koncie podaną kwotę należy uiścić w kasie gotówką lub kartą płatniczą. W sytuacji, kiedy kwota dopłaty budzi naszą wątpliwość możemy poprosić o szczegółowy wydruk historii naszego pobytu na obiekcie.

  1. Czy w momencie pojawienia się dopłaty i braków środków na karcie należność można uregulować ponownie doładowując kartę „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Tak.

  1. Czy można doładować konto karty „WSPÓLNA AKTYWNA” przez Internet?

Obecnie na naszej stronie www.aktywnawarszawa.waw.pl możliwe będzie jedynie logowanie do systemu oraz weryfikowanie stanu środków zgromadzonych na koncie. Trwają pracę umożliwiające dokonywanie płatności drogą internetową. Planowane uruchomienie płatności internetowych jest na dzień 01.11.2017 r.

  1. Co w przypadku zgubienia karty „WSPÓLNA AKTYWNA”?

W sytuacji zagubienia karty należy zgłosić ten fakt w Recepcji dowolnego Ośrodka. Na prośbę Klienta możliwe będzie wyrobienie duplikatu karty – usługa jest dodatkowo płatna zgodnie
z obowiązującym cennikiem. Właściciel otrzyma nową kartę z datą ważności z poprzedniej karty. Zgubienie karty nie powoduje utraty środków.

  1. Czy istnieje limit doładowań na kartę „WSPÓLNA AKTYWNA”?

Konto karty „WSPÓLNA AKTYWNA” można doładować maksymalnie do kwoty 600 zł.

  1. Jeśli mam już doładowaną kartę „WSPÓLNA AKTYWNA” i chce kupić dodatkowo karnet niezależnie od mojego doładowania to otrzymam dwie karty?

W momencie zakupu otrzymujemy kartę, która służy nam jako identyfikator dokonanego zakupu. Oznacza to, że jeśli chcemy zakupić dodatkowo np.: karnet na zajęcia sportowe możemy posługiwać się tylko jedną kartą, za pomocą której zdefiniowana zostanie wykupiona przez nas usługa.


W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt
Zespół AKTYWNA WARSZAWA