Aktywnie po pracy – znalazłeś swój sposób na poprawę kondycji?

6 marca 2020
Aktywnie po pracy – znalazłeś swój sposób na poprawę kondycji?

Pamiętacie Monikę? To, że kiedyś narzekała na zbędne kilogramy, już dawno poszło w niepamięć. Od września regularnie uczęszcza na zajęcia fitness w jednym z Ośrodków AKTYWNEJ WARSZAWY,  tym bardziej, że sąsiaduje on z jej miejscem pracy. Znalazła tam zajęcia fitness, które nie tylko doskonale mogła wpasować w swój rozkład tygodnia, ale też wybrać to, czego jej umysł i ciało najbardziej potrzebują. Ty też, jak Monika, możesz zrobić coś dla siebie, dla zdrowia!

Program AKTYWNIE PO PRACY to zajęcia fitness realizowane na sali gimnastycznej. Zajęcia prowadzone są w Ośrodkach sportowych AKTYWNEJ WARSZAWY zlokalizowanych w różnych dzielnicach stolicy. Wszystko po to, abyś ćwiczył to co lubisz, jak lubisz, blisko Ciebie.

Fitness – to już nie tylko forma aktywności fizycznej, różnorodność jego form, dostępność dla każdego niezależnie od wieku i sprawności oraz ogromna radość i odprężenie jakie można czerpać z jego uprawiania sprawiła że dla wielu stał się on nową filozofią życia.

W ramach zajęć fitness w wybranych ośrodkach AKTYWNEJ WARSZAWY dostępne są różnorodne formy ćwiczeń: pilates, tbc, fit ball, zdrowy kręgosłup & stretching.

Pilates to połączenie jogi, baletu oraz ćwiczeń izometrycznych wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu. Ta forma ćwiczeń wzmacnia i uelastycznia mięśnie, przede wszystkim brzucha, grzbietu, miednicy oraz pośladków. Efektem regularnie prowadzonych zajęć jest lepsza postawa, redukacja stresu poprzez relaks i rozluźnienie za sprawą płynnie wykonywanych ruchów.

TBC (total body condition) to ćwiczenia fitness o charakterze ogólnorozwojowym, najczęściej z wykorzystaniem przyborów zwiększających opór: ciężarków, taśm gumowych, tubing, stepów itp. Seria ćwiczeń wzmacniających przeplatana jest aerobowymi, dzięki czemu wszystkie partie ciała rozwijają się harmonijnie.

Fit ball to gimnastyka z piłkami. Duże gumowe piłki, sprzyjają wzmocnieniu wielu grup mięśniowych, zwiększeniu stabilizacji ciała, poprawie koordynacji, równowagi. Atrakcyjna forma ćwiczeń pomaga odprężyć się i zrelaksować.

Stretching to seria ćwiczeń rozciągających, zwiększających zakres ruchu w stawach, redukujących napięcie mięśniowe i zwiększających gibkość. Regularnie uczęszczając na zajęcia poprawisz elastyczność i gibkość ciała.

Dla kogo?

Rozmaitość dostępnych form ćwiczeń sprawia, że zajęcia mogą być realizowane przez każdego, także biorąc pod uwagę różne stopnie kondycji fizycznej.

Efekty

  • większa jędrność ciała
  • poprawa sylwetki, dzięki pozbyciu się nadmiernej tkanki tłuszczowej
  • delikatne wzmocnienie mięśni
  • lepsze samopoczucie, dzięki skutecznemu odstresowaniu i satysfakcji z wysiłku.

Kameralne sale, w których realizowane są zajęcia sprzyjają lepszej integracji i powstawaniu grup, które wzajemnie się mobilizują do utrzymania regularności.

Dostępność zajęć:

Do zobaczenia, na sportowo!