Aktywna Mama

Aktywna Mama - czego potrzebuje?
Sportowe aktywności przez 9 miesięcy. Twoje możliwości na 9 miesięcy.

Aktywna mama to zdrowa mama, zdrowa mama to zdrowe dziecko.

Ciąża to idealny moment na powrót do regularnej aktywności. Ruch, proste ćwiczenia w ciąży przynoszą ogromne korzyści dla matki i jej przyszłego dziecka. Aktywność fizyczna uprawiana w czasie ciąży pozytywnie wpływa na jej przebieg. Dzieci aktywnych mam rodzą się silniejsze, zdrowsze i szczęśliwsze, dzięki pozytywnego nastroju mamy.

Pływalnie Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA zapraszają wszystkie Panie, które chcą rozpocząć aktywność fizyczną w okresie ciąży, jak i te, które chcą wrócić do formy po porodzie.

W tym celu proponujemy specjalistyczne zajęcia w wodzie, podczas których wzmocnią Panie mięśnie i zwiększą wytrzymałość organizmu bez nadmiernego wysiłku i obciążenia stawów.

Wyporność wody sprawi, że kobieta nie będzie odczuwała swojej wagi i ciężaru rosnącego w łonie dziecka.

We współpracy z lekarzami, fizjoterapeutami stworzyliśmy specjalny program ćwiczeń, który przygotuje przyszłe mamy do najpiękniejszej chwili w życiu, jaką będą narodziny dziecka, jak również pozwoli wrócić do kondycji i sprawności wszystkim tym mamom, które swoje pociechy już powitały.

Aktywność w ciąży – zalety dla mam:

  • lepiej zniesiesz dolegliwości ciąży, m.in. bóle krzyża, zwiększającą się wagę ciała
  • przezwyciężysz zmęczenie
  • poprawisz wydolność układu oddechowego (przydatne w momencie porodu)
  • wzmocnisz mięśnie i zwiększysz wytrzymałość organizmu
  • poprawisz samopoczucie, a Twój organizm pozostanie w dobrej kondycji fizycznej i psychicznej

Aktywność w ciąży – zalety dla dziecka:

  • sprawniejszy przepływ przez łożysko i macicę będzie mieć pozytywny wpływ na dziecko i przebieg ciąży
  • dziecko będzie zdrowsze i silniejsze i mniej będzie chorować.

Mamo! Wybierz aktywność na pływalni i razem z innymi mamami ćwicz, tak jak lubisz dla zdrowia. Zajęcia realizowane są zgodnie z harmonogramem