Narty, snowboard, łyżwy, tenis czy pływanie rekreacyjne? [PROPOZYCJE]

14 lutego 2022
Narty, snowboard, łyżwy, tenis czy pływanie rekreacyjne? [PROPOZYCJE]

Narty, snowboard, łyżwy, tenis czy pływanie rekreacyjne? Skorzystajcie z naszych propozycji:

  1. Narty i snowboard

Wiedzieliście, że około 15 minut od centrum Warszawy znajduje się całoroczny stok? W Ośrodku Szczęśliwice (ul. Drawska 22) możecie jeździć codziennie na nartach lub snowboardzie. Podczas ferii stok dostępny jest od poniedziałku do niedzieli w godz. 10.00 ­20.00. Na nartach czy snowboardzie pracują mięśnie łydek, kolana i stopy oraz mięśnie brzucha. W Ośrodku Szczęśliwice z całą pewnością będziecie dobrze się bawić, a dodatkowym bonusem jest możliwość podziwiania pięknej panoramy Warszawy z jednego z tarasów widokowych usytuowanych na szczycie stoku.

Fakt: szusując po stoku możecie spalić od 450 do 500 kalorii w ciągu godziny.

  1. Łyżwy

Polecamy także wizytę na jednym z naszych lodowisk:

na Rynku Starego Miasta (wstęp wolny, Śródmieście),

 - przed Pałacem Kultury i Nauki (wstęp wolny, Śródmieście),

w Ośrodku Stegny (Mokotów),

- w Ośrodku Moczydło (Wola).

Przed wizytą prosimy o sprawdzenie godzin otwarcia i przerw technologicznych (informacje szczegółowe znajdują się na stronach poszczególnych lodowisk).

Fakt: jazda na łyżwach poprawia równowagę, psychomotorykę i koordynację.

  1. Tenis

Z dala od zimna i chłodnego wiatru możecie pod ciepłym balonem rozegrać mini turniej tenisowy na kortach w Ośrodku Hutnik. Rezerwacje możecie złożyć pod nr tel. 604 562 216 lub 22 162 73 82.

Fakt: gra w tenisa uczy strategicznego myślenia i redukuje stres.

  1. Pływanie rekreacyjne

Wybierzcie się wspólnie na jedną z pływalni AKTYWNEJ WARSZAWY. Pływanie rozluźnia mięśnie, łagodzi ewentualne dolegliwości kręgosłupa, poprawia pracę serca i układu krążenia. Rekreacyjnie popływać możecie w Ośrodkach:  Polonia, Rozbrat, Inflancka, Grzybowska i Namysłowska.

Fakt: pływanie pozytywnie wpływa na nastrój.

  1. Zimowe spacery

To najłatwiejsza forma zimowej aktywności dostępna dla każdego. Wiecie, nie tylko pomaga w zachowaniu sylwetki, ale także doskonale wpływa na nastrój, dotlenia mózg i dodaje energii. Dokąd na spacer po Warszawie? Zdecydujcie sami, na pewno warto wybrać się do lasu lub parku.

Fakt: godzinny marsz lub nordic walking pozwoli spalić około 400 kalorii.

Do zobaczenia!

PS. Pamiętajcie o zasadach reżimu sanitarnego - DDM: dystans - dezynfekcja - maseczka.