#zostańwdomuAKTYWNIE – Jedz. Działaj, dziel się z innymi pozytywnymi emocjami

18 marca 2020
karta_żywienie_.png

Hej kochani, nie jest pewnie łatwo, ale razem damy radę!

Może wykorzystajmy czas w domu owocnie? Mamy coś i dla sportowców i dla amatorów. Bo „aktywnością fizyczną” mogą być np. intensywne prace domowe czy ćwiczenia w warunkach domowej siłowni.

Ale bez paliwa daleko nie zajedziemy!

Łapcie więc porcje wiedzy na temat żywienie w sporcie.

Każdy sport wymaga innej energii, aby aktywni byli w stanie ćwiczyć.

Energia jest istotna, aby każdy trenujący zaspokajał swoje potrzeby energetyczne(kaloryczne) w okresie treningów, w celu osiągnięcia poprawy wydolności i zachowania dobrego zdrowia.

Brak odpowiedniej kaloryczności może spowodować zaburzenia funkcji hormonalnych u kobiet, zwiększa ryzyko zmęczenia i może doprowadzić do braku efektów.

Liczba kalorii spalanych przy każdej aktywności zależy od masy, rodzaju aktywności i czasu jej trwania.

Bądźcie z nami codziennie i śledźcie nasze wpisy, a już jutro powiemy wam co to jest i jak liczyć BMR, PAL oraz BMI!

A przy okazji: pokażcie nam jak ćwiczycie w domu!

Do zobaczenia!

Sandra Kwiatkowska

Oznaczajcie nas na facebooku oraz na instagramie #aktywnawarszawa

Facebook

Instagram