Porady Trenera I-Sport

26 kwietnia 2018

Czwartek Biegowy pod okiem fizjoterapeuty Grupy LUX MED [ZDJĘCIA]

Podczas treningu 26 kwietnia w ramach Czwartków Biegowych pod okiem fizjoterapeuty Grupy LUX MED – Joanny Krawczak będziesz mógł wykonać bezpłatny test FMS, dzięki któremu zidentyfikujesz swoje ograniczenia ruchowe i dowiesz się jak je pokonać by bieganie było jeszcze przyjemniejsze, a przede wszystkim zdrowe.

WIĘCEJ
Porady Trenera i-Sport: Rola kontroli w Twoim planie treningowym
13 marca 2018

Porady Trenera i-Sport: Rola kontroli w Twoim planie treningowym

Rola kontroli w Twoim planie treningowym Jak skutecznie trenować?
Zastanawialiście się kiedyś, na jak wiele sposobów można kontrolować swój plan treningowy? Postępy w wytrenowaniu są o wiele łatwiej mierzalne, gdy kontroluje się przebieg całego procesu poprzez cztery kluczowe metody, które przybliżymy Wam w poniższym artykule!

WIĘCEJ
14 września 2017

Start treningowy, kontrolny a docelowy. To twój wybór. Niech będzie świadomy!

Kalendarz startów wypełniony po brzegi?  Każdy nadchodzący weekend to widmo skrupulatnego szykowania stroju startowego, butów, żeli,  i innych niezbędnych rzeczy, aby móc ponownie stanąć na linii startu?
Czy każdy swój weekendowy start traktujesz jako trening czy być może jako kolejny swój cel i walkę o poprawę, urwanie tych kilku- kilkunastu sekund?
Czas na chwilę zadumy i refleksji jest właśnie teraz. A gdy wyrwiecie się już z otchłani myśli  przeczytajcie słów kilka, o tym na czym polegają zasadnicze różnice pomiędzy startem treningowym, kontrolnym a  docelowym.

 

WIĘCEJ
29 czerwca 2017

Porady Trenera I-Sport: Taktycznie na 5 i 10 km

Biegi na 5 i 10 km są najłatwiej dostępne, najprzyjemniejsze i najbardziej popularne stąd najczęściej w nich startujemy, w takim razie jaką przyjąć strategię?

WIĘCEJ
3 kwietnia 2017

Porady Trenera I-Sport: Historia Biegających Skarpetek – Rodzaje Skarpetek do Biegania

Czy wiecie, że są 3 rozmiary skarpet do biegania? Nie chodzi o ich długość, bo tutaj to rozmiarów jest mnóstwo. Chodzi o ich grubość. I to grubość w jednym konkretnie miejscu, tzn. na spodniej stronie stopy, wokół pięty i wokół palców. Oprócz rozmiaru mierzonego grubością, jest jeszcze zasadniczo wybór 3 rodzajów materiału: bawełna, wełna i syntetyki.
WIĘCEJ