FAQ - najczęściej zadawane pytania - bieg dla dzieci – „Mila na stulecie”

1. Od kiedy startują zapisy?

6 października 2018, od godz. 00:01

2. Gdzie można się zapisać?
3. Gdzie znajduje się regulamin?

Regulamin Biegu znajduje się TUTAJ

4. Jaki jest limit uczestników?

Limit Uczestników biegu dodatkowego „Mila na stulecie” wynosi 1000 osób

5. Kto może się zapisać?

Prawo uczestnictwa w biegu mają dzieci od rocznika 2004 do 2008

6. O której godzinie jest start biegu?

10:15 - 10:20

7. Jaki dystans?

1918 metrów

8. Gdzie znajduje się start?

W okolicy skrzyżowania Al. Jana Pawła II i ul. Stawki, z lewej strony jezdni.

9. Gdzie znajduje się meta?

W okolicy skrzyżowania Al. Jana Pawła II i ul. Stawki, z prawej strony jezdni.

10. Jak przebiega trasa Biegu?

Al. Jana Pawła II, nawrotka w okolicy, ul. Nowolipie

11. Czy rodzice mogą pobiec z dziećmi?

TAK

12. Gdzie znajduje się Biuro Zawodów?

Biuro zawodów i punkt wydawania pakietów startowych będzie mieścić się w Sali im. Stefana Kisielewskiego w Pałacu Kultury i Nauki, Plac Defilad 1, wejście od strony ul. Marszałkowskiej. Czynny będzie od 15 października do 9 listopada 2018 roku.
W dniu 10 i 11 listopada br. biuro zawodów i punkt wydawania pakietów startowych czynny będzie w Zespole Szkół Poligraficznych im. Józefa Piłsudskiego ul. Stawki 14 / wejście od Al. Jana Pawła II.

13. W jakim terminie można odbierać pakiety startowe?
  • Odbiór pakietów dla zawodników z Warszawy jest możliwy od dnia 15 października 2018 do dnia 09 listopada 2018 w godzinach pracy biura zawodów.
  • Odbiór pakietów dla zawodników spoza Warszawy jest możliwy od dnia 15 października 2018 do dnia 11 listopada 2018 w godzinach pracy biura zawodów.
14. Godziny pracy Biura Zawodów:
  • w poniedziałki i piątki (15, 19, 22, 26, 29 października br. oraz 02 i 05 listopada br.) w godzinach od 12.00 do 18.00;
  • we wtorki i czwartki ( 16, 18, 23, 25, 30 października br. oraz 06 i 08 listopada br.) w godzinach od 14.00 do 20.00;
  • w środy (17, 24, 31 października br. oraz 07 listopada br.) w godzinach od 10.00 do 16.00;
  • w piątek (09 listopada br. ) w godzinach od 10.00 do 17.00;
  • w soboty (20, 27 października br. oraz 03 listopada br.) w godzinach od  10:00 do 14:00.
  • w dniu 10 listopada br. w godzinach od 12.00 do 19.00.
  • w dniu 11 listopada br. w godzinach od 7.00 do 9.00.

W dniach 10 i 11 listopada br. pakiety startowe wydawane będą wyłącznie dla zawodników spoza  Warszawy.

15. Jaka Jest opłata startowa?

od dnia 6 października 2018 do dnia 3 listopada 2018 włącznie – 50 zł,
od dnia 4 listopada 2018 do 11 listopada 2018 – 60 zł.

16. Jak można dokonać opłaty startowej?

Opłat można dokonywać za pomocą:

  • systemu automatycznych płatności online podczas rejestracji. Płatności należy dokonać w terminie 72 godzin od momentu zapisu. Po przekroczeniu tego terminu brak opłaty od Uczestnika traktowany jest jako rezygnacja ze startu, a zgłoszenie może zostać usunięte z bazy danych. Zabrania się modyfikacji danych wczytanych automatycznie przez system.
  • przelewem na konto nr 83 1030 1508 0000 0005 5084 6055 Płatności należy dokonać w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia. Po przekroczeniu tego terminu brak opłaty od Uczestnika traktowany jest jako rezygnacja ze startu a zgłoszenie może zostać usunięte z bazy danych. Opłat przelewem można dokonywać w dniach od 6 października br. do 3 listopada br. włącznie. W treści przelewu OBOWIĄZKOWO należy podać: imię, nazwisko, rok urodzenia Uczestnika, miasto zamieszkania.
  • gotówką w Biurze Zawodów od dnia 15 października 2018 r. do dnia 11 listopada 2018 br. Płatności należy dokonać w terminie 72 godzin od momentu zapisu.
17. Czy możliwa jest wysyłka kurierska?

TAK, jedną przesyłką można wysłać tylko jeden pakiet startowy.

18. W jakim terminie można zamówić przesyłkę kurierską?

Zamówienie usługi wysłania pakietu startowego na Bieg dla Dzieci – „Mila na stulecie”  będzie możliwe tylko i wyłącznie w terminie od 06 października 2018 do 2 listopada 2018.

19. Co trzeba zrobić żeby zamówić pakiet startowy kurierem?

Zamówienie Pakietu startowego kurierem jest możliwe po:

  • Dokonaniu zapisu na odpowiedni bieg poprzez konto Uczestnika.
  • Wypełnieniu, w trakcie dokonywania zgłoszenia do biegów, wymaganych pól adresowych.
  • Dokonaniu dodatkowej opłaty za wysyłkę, w terminie najpóźniej 24 godziny od momentu zapisu za pomocą systemu automatycznych płatności dostępnego w trakcie rejestracji.
  • Wypełnienie powyższych warunków zwalnia z konieczności dostarczenia deklaracji uczestnictwa w formie pisemnej
20. Jaki jest koszt przesyłki kurierskiej?

15 zł

21. Czy można zamówić kilka pakietów opłacając jedną przesyłkę?

NIE, każdy pakiet to osobna przesyłka. 

22. Czy można zmienić adres przesyłki po dokonaniu rejestracji?

Nie, adres podany przez Uczestnika do wysłania pakietu w trakcie rejestracji nie podlega późniejszej zmianie.

23. Kontakt do biura zawodów:

Kontakt do biura zawodów, zapisy firmowe / w godzinach pracy biura zawodów/ tel. 797 319 832

24. Kontakt w sprawach zapisów:

Kontakt w sprawach zapisów /w godzinach pracy biura zawodów/ tel. 508 974 197, e-mail: aniawosir1@wp.pl

25. Kontakt w sprawach organizacyjnych:

Kontakt w sprawach organizacyjnych /w godzinach 8.00 – 16.00/ tel. 22 162 72 17,
e-mail: kadamaszek@aktywnawarszawa.waw.pl

26. Kontakt w sprawach faktur:

Kontakt w sprawach  faktur, przelewów, płatności /w godzinach 8.00 – 16.00/ tel. 22 162 72 46, e-mail: imprezyaktywna@wp.pl