Fitness

 

 

OPIS ZAJĘĆ:

ABT – zajęcia o średniej intensywności wzmacniające i modelujące dolne partie ciała – brzuch, pośladki, uda (abdominal, buttocks, thighs). Idealny sposób na płaski brzuch, smukłą talię, zgrabne pośladki i jędrne uda. Podczas zajęć wykorzystywane są m.in.: gumy, piłki, stepy. Trening prowadzony w umiarkowanym tempie, przy rytmicznej muzyce fitnessowej, składa się z 3 części – rozgrzewki, fazy głównej i relaksującego stretchingu. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom, właściwej technice ich wykonywania i regularnym treningom ABT poprawiamy ogólną kondycję fizyczną i kształtujemy sylwetkę.

 

 

Pilates – zajęcia dla każdego, niezależnie od wieku i poziomu wytrenowania. To system ćwiczeń opracowanych na początku XX wieku przez Josefa Pilatesa, pozwalających na rozciągnięcie, wzmocnienie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Ćwiczenia wykonywane w wolnym tempie, dokładnie i płynnie, uczą kontroli własnego ciała, prawidłowego oddechu, relaksują, odciążają kręgosłup. Efektem treningu jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej oraz stabilizacji kręgosłupa i postawy, wzmocnienie mięśni głębokich, uelastycznienie ciała, lepsza koordynacja i równowaga. Zajęcia prowadzone przy spokojnej, relaksującej muzyce.

 

 

Zdrowy kręgosłup – zajęcia o charakterze profilaktycznym, obejmujące ćwiczenia rozluźniające, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. To trening prozdrowotny ukierunkowany nie tylko na profilaktykę schorzeń kręgosłupa, ale także odciążający kolana, biodra i barki odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Wykonując regularnie ćwiczenia, zaczerpnięte m.in. z fizjoterapii, poprawiamy stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych, wzmacniamy i uelastyczniamy mięśnie, zmniejszamy napięcie mięśniowe, redukujemy ból kręgosłupa. To także nauka prawidłowego oddychania i utrzymania poprawnej postawy ciała. Zajęcia prowadzone w wolnym tempie przy spokojnej, odprężającej muzyce.

 

Interval – zajęcia ogólnorozwojowe, o wysokiej intensywności przeznaczone dla osób, które lubią porządny wycisk. Jest to połączenie ćwiczeń cardio z ćwiczeniami wzmacniającymi wykonywanymi w jak najszybszym tempie przez 30 sekund. Krótka 10-sekundowa przerwa nie pozwala organizmowi odpocząć, co w rezultacie prowadzi do powstania długu tlenowego i przyspieszenia metabolizmu. Duży nacisk kładzie się na poprawność wykonywanych ćwiczeń oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Trening ten poprawia wydolność układu krążenia i oddechowego, wzmacnia siłę mięśniową i spala tkankę tłuszczową. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich (zarówno kobiet, jak i mężczyzn), którzy oczekują czegoś więcej od zajęć fitness.

 

TBC (Total Body Conditioning) – to zajęcia, które łączą w sobie ćwiczenia wzmacniające oraz aerobowe całego ciała prowadzone w rytm intensywnej muzyki. Dzięki tym zajęciom wymodelujemy całe ciało. Po części wstępnej (rozgrzewka) przechodzi się do wzmacniania zarówno dolnych, jak i górnych partii mięśni. Do zajęć wykorzystuje się takie przybory, jak: handelki, stepy, gumy czy nawet piłki. Zajęcia te przeznaczone są dla każdego, kto marzy o smukłej sylwetce, jędrnym ciele, niezawodnej kondycji.

 

Forma 50+ – zajęcia fitness specjalnie opracowane dla osób starszych. Ćwiczenia ogólnokondycyjne połączone z treningiem siłowym prowadzone przy muzyce w umiarkowanym tempie, dostosowanym do możliwości osób ćwiczących. Zajęcia te w skuteczny sposób poprawiają wydolność organizmu, siłę mięśniową oraz opóźniają proces starzenia. Pomagają wysmuklić sylwetkę, zwiększają sprawność aparatu ruchu i uelastyczniają mięśnie. Jest to niezawodny sposób na zredukowanie stresu i poprawę samopoczucia.

 

 

Fit Ball – zajęcia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe z użyciem piłki. Wykorzystanie niestabilnego podłoża, jakie dają piłki gimnastyczne, wymusza świadomą pracę mięśni głębokich odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Poprzez szukanie tzw. balansu ciała w pozycjach siedzących, leżących lub opierając się o piłkę wpływamy na poprawę czucia własnego ciała w przestrzeni, czyli propriorecepcję. Dzięki takiemu treningowi wzmocnimy mięśnie, skorygujemy nieprawidłowa postawę oraz odciążymy kręgosłup. Są to zajęcia przeznaczone dla każdego, kto marzy o pięknej wyprostowanej sylwetce.

 

Płaski Brzuch – zajęcia przeznaczone dla osób, którym w szczególny sposób zależy na wzmocnieniu oraz wyrzeźbieniu mięśni brzucha. Zajęcia rozpoczynają się prostym układem kroków, który podnosi tętno i rozgrzewa mięśnie, tym samym poprawia naszą wydolność oraz krążenie. W części głównej ćwiczenia ukierunkowane są na kształtowanie mięśni brzucha, spalanie tkanki tłuszczowej i modelowanie talii.

 

Sexy Pupa – zajęcia, dzięki którym jędrna i kształtna pupa przestanie być tylko marzeniem. Trening opiera się na krótkiej, nieskomplikowanej rozgrzewce oraz ćwiczeniach ukierunkowanych na wzmocnienie, ujędrnienie oraz ukształtowanie ud, bioder oraz pośladków. Okrągła, uniesiona pupa bez grama cellulitu? Po tych zajęciach to jest możliwe.

 

Stretching – to zajęcia, których celem jest stopniowe rozciągnięcie wszystkich grup mięśniowych. Ćwiczenia wykonywane są w wolnym tempie przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Regularne wykonywanie takich ćwiczeń pomaga utrzymać prawidłową postawę ciała, warunkuje elastyczność mięśni, a co za tym idzie zwiększa zakres ruchu w stawach oraz zmniejsza ryzyko urazów aparatu ruchu.

 

Stretching + relaksacja – zajęcia dla osób, które chcą rozciągnąć swoje ciało, wyciszyć umysł i głęboko się zrelaksować. Rozciąganie każdego odcinka ciała w powolnym rytmie połączone zostało z oddziaływaniem muzyki relaksacyjnej, która wpływa odprężająco i wyciszająco. Dzięki tym zajęciom zwiększysz zakres ruchów w stawach, uelastycznisz mięśnie, zmniejszysz napięcie mięśniowe i złagodzisz dolegliwości bólowe. Są to zajęcia dla każdego, kto pragnie przywrócić równowagę oraz harmonię swojego organizmu.

Pliki do pobrania: