Aktywna Mama

Dobra kondycja, zdrowe dziecko

Dziś większość przyszłych mam wie, że ćwiczenia w czasie ciąży, nie tylko poprawiają samopoczucie i utrzymują ciało w dobrej formie, ale pomagają przygotować się do porodu.
Najbezpieczniejszymi a zarazem przyjemnymi formami ruchu są ćwiczenia w wodzie, które nie obciążają stawów rąk, nóg i kręgosłupa, za to relaksują, mają zbawienny wpływ na ogólną kondycję, wzmacniają mięśnie, rozluźniają je, zwiększają elastyczność ciała i pozwalają zapomnieć o stresie.

We współpracy z lekarzami, fizjoterapeutami stworzyliśmy specjalny program ćwiczeń, który przygotuje przyszłe mamy do najpiękniejszej chwili w życiu, jaką będą narodziny dziecka, jak również pozwoli wrócić do kondycji i sprawności wszystkim tym mamom, które swoje pociechy już powitały na świecie.

Wśród licznych zalet ćwiczeń w wodzie można jeszcze wymienić poprawę krążenia, przemiany materii oraz funkcjonowania układu oddechowego i ujędrnienie skóry. Niewątpliwą zaletą aktywności w wodzie jest możliwość uprawiania jej przez całą ciążę.

Dzięki tym zajęciom:

  • lepiej zniesiesz dolegliwości ciąży, m.in. bóle krzyża, zwiększająca się waga ciała
  • przezwyciężysz zmęczenie
  • wzmocnisz mięśnie i zwiększysz wytrzymałość organizmu,
  • poprawisz samopoczucie, a Twój organizm pozostanie w dobrej kondycji fizycznej i psychicznej

Program realizowany w: