Pomysły na jesienną nudę i chandrę? Aktywności w wodzie [SPRAWDŹCIE]

2 września 2021
Pomysły na jesienną nudę i chandrę? Aktywności w wodzie [SPRAWDŹCIE]

Wraz z nadejściem jesieni proponujemy zaplanować aktywności w wodzie. Wzmocnicie swój organizm, poprawicie nastrój i zyskacie więcej sił witalnych.

Pływalnie AKTYWNEJ WARSZAWY (Polonia, Inflancka, Rozbrat, Grzybowska, Namysłowska) są blisko Was. Możecie pływać, doskonalić swoja technikę, budować formę oraz odporność lub po prostu relaksować się i odpoczywać.

Jeśli chcecie korzystajcie z zajęć grupowych. Ćwiczenia w wodzie wykonuje się prawie bez wysiłku, a mimo to przynoszą efekty i do tego doskonale odprężają. Co ważne: te same ćwiczenia wykonywane na siłowni czy w plenerze – w wodzie wykonacie bez wysiłku.

Sposób na jesienną chandrę? Zajęcia grupowe na pływalniach AKTYWNEJ WARSZAWY. Sprawdźcie.

Aqua aerobik (gimnastyka w wodzie) to połączenie gimnastyki korekcyjnej z aerobikiem i elementami pływania. Nie wymaga umiejętności pływania, a wszystkie ćwiczenia odbywają się w styczności z podłożem. Więcej TUTAJ. Ośrodek: Inflancka, Grzybowska, Rozbrat.

Wodny fitness na rowerach? – Aqua bike. Ćwiczenia odbywają się na specjalnie przystosowanych rowerach stacjonarnych, stabilnie umieszczonych na dnie pływalni. Zajęcia są bardzo dynamiczne, ale dzięki masującym właściwościom wody zakwasy następnego dnia bolą o wiele mniej. Więcej TUTAJ. Ośrodek Polonia.

Aktywna mama – zajęcia w wodzie dla pań, które chcą rozpocząć aktywność fizyczną w okresie ciąży, jak i dla tych, które postanowiły wrócić do formy po porodzie. Proponowane ćwiczenia wzmacniają mięśnie i zwiększają wydolność organizmu, bez nadmiernego wysiłku i obciążenia stawów. Zestaw aktywności jest opracowany wspólnie z lekarzami, fizjoterapeutami. Więcej TUTAJ. Ośrodek Inflancka.

Przemyślany zestaw ćwiczeń w wodzie jest doskonałym pomysłem profilaktyki także wielu schorzeń, ale też uzupełnieniem klasycznej rehabilitacji. W środowisku wodnym jesteśmy w stanie - oczywiście pod czujnym okiem instruktora - nie tylko zwiększyć zakres ruchu, ale znacząco zmniejszyć bóle kręgosłupa czy stawów. W czasach, gdy kręgosłup młodego człowieka jest szczególne narażony na deformacje, specjalnie dostosowane ćwiczenia wspomagają oddziaływanie korekcyjne. Ośrodek: Inflancka (rehabilitacja w wodzie – więcej TUTAJ), Namysłowska (korektywa w wodzie dla dzieci – więcej TUTAJ).

Nauka pływania – oferta dla tych, którzy chcą nauczyć się pływać lub po prostu udoskonalić swoją technikę. Podczas zajęć pokonacie strach przed wodą, poznacie różne style i techniki, jak również podniesiecie poziom swoich umiejętności. Jeśli dopiero zaczynacie przygodę z pływaniem, chcecie czuć się bezpieczniej na głębokiej wodzie, bądź dzięki tej aktywności poprawić swoją kondycję fizyczną to nie zwlekajcie. Więcej TUTAJ. To także doskonały pomysł na zajęcia po szkole dla dzieci. Ośrodek: Rozbrat, Grzybowska, Namysłowska.

Wodne ćwiczenia możecie łączyć wybierając raz aqua aerobik, a innym razem po prostu swobodne pływanie na jednej z pływalni AKTYWNEJ WARSZAWY, blisko Was. Zachęcamy do próbowania różnych dyscyplin – tak, by znaleźć te, które pasują Wam, najbardziej. Dodatkowo, łącząc różne aktywności szybciej osiągniecie efekty i nie będziecie się nudzić. Najważniejsza jest regularność i wytrwałość.

Macie pomysł na jesień?

Do zobaczenia na pływalni!